

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Szyba ochronna rentgenowska RTG 35cm x 35cm 2.0mmPb
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
SCHOTT RD 50 ® Szkło chroniące przed promieniowaniem do podglądu okien, drzwi i oszklenia panoramicznego do sprzętu analitycznego
RD 30/ 50®
Szkło chroniące przed promieniowaniem firmy SCHOTT zapewniają doskonałą ochronę przed promieniowaniem gamma i promieniowaniem rentgenowskim przy niezawodnej jakości / Wyprodukowano w Niemczech. RD 50 ® to szkło, którego działanie ochronne opiera się na wysokiej zawartości tlenków metali ciężkich, wynoszącej 70% wagowo. Nawet małe grubości szkła umożliwiają spełnienie prawnych przepisów bezpieczeństwa zgodnie z normami DIN EN 61331-2 i IEC 61332-2 w zakresie wymogów ochrony przed promieniowaniem. Filtr rentgenowski RD 30 ® służy do ochrony przed rozproszonym promieniowaniem rentgenowskim na stanowiskach mammograficznych.
RD 50 ® to monolityczne szkło chroniące przed promieniowaniem rentgenowskim o najszerszym zakresie grubości, zapewniające wysoką absorpcję promieniowania rentgenowskiego przy małej grubości szkła.

Szkło chroniące przed promieniowaniem SCHOTT zapewnia doskonałą ochronę przed promieniami gamma i rentgenowskimi. Jeśli chodzi o ochronę przed szkodliwym promieniowaniem, żadne kompromisy nie są możliwe. Dlatego coraz więcej klientów z dziedzin medycyny, nauki i przemysłu stawia na szkło chroniące przed promieniowaniem firmy SCHOTT.
Dzięki wysokiej gęstości RD 50 ® zapewnia wysoką absorpcję promieni rentgenowskich nawet przy stosunkowo cienkim szkle i spełnia wymagania Niemieckiego Instytutu Normalizacyjnego, Normalizacji Europejskiej oraz Międzynarodowej Komisji Elektrotechnicznej. Nawet niewielkie grubości szkła umożliwiają spełnienie ustawowych przepisów bezpieczeństwa zgodnie z DIN EN 61331-2 i IEC 61332-2 w zakresie wymagań ochrony przed promieniowaniem.
SCHOTT dostarcza RD 50 ® w maksymalnych wymiarach w każdym kształcie geometrycznym.
Podsumowanie:
- to monolityczne szkło chroniące przed promieniowaniem rentgenowskim o najszerszym zakresie grubości
- zapewnia wysoką absorpcję promieni rentgenowskich nawet w przypadku cienkiego szkła
- wysoka zawartość tlenku ołowiu
- kluczowe rynki to analityczne i medyczne
- jest zgodny z międzynarodowymi normami dotyczącymi promieniowania
Wyjątkowość szkła chroniącego przed promieniowaniem firmy SCHOTT:
- to monolityczne szkło chroniące przed promieniowaniem rentgenowskim o najszerszym zakresie grubości
- zapewnia wysoką absorpcję promieni rentgenowskich nawet w przypadku cienkiego szkła
- może być dostarczany w różnych wersjach, w tym w kształtach giętych
Inne zalety szkła ochronnego SCHOTT
- jest dostępny w dużych rozmiarach
- jest niepalny
- jest bardziej odporny na zarysowania niż akryl
- wyższe równoważniki ołowiu (> 6,1 mm Pb) można osiągnąć stosując kompozyty
- można przerobić na szkło izolacyjne w połączeniu np. Z funkcją kontroli dźwięku lub ochrony cieplnej
- jest dostępny z otworami i wycięciami w żądanych rozmiarach
- może być dostarczany jako surowiec lub gotowy komponent i przetwarzany:
- szlifowane krawędzie i fazowanie
- wiercone
- zakrzywiony
- przetwarzanie w kompozyt szklany
- żywica lana
- laminowana folią pvb
- szkło izolacyjne w połączeniu np. z funkcją kontroli dźwięku lub ochrony przed ciepłem
- sitodruk
Przykłady zastosowań:
- Osłony rentgenowskie w szpitalach
- Badania rentgenowskie pomieszczeń MRI
- okna obserwacji
- przeszklenie drzwi
- zastosowanie medycyny nuklearnej
- specjalne połączenie ukośne i laminowanie szkłem float pozwalają na zwiększenie rozmiarów okien, tworząc lepsze warunki obserwacji
- zespoły wieloszybowe zapewniające rozwiązania w zakresie kształtowanej obserwacji
Cena ofertowa dotyczy szkła ołowianego RD50 o parametrach:
EKWIWALENT OŁOWIU 1.8mm PB
Wymiar szyby: 35cm x 35cm x 8cm
RD 50® Szyba ołowiana ekwiwalent ołowiu 2,1 mm Pb dla 110 KV
SZEROKOŚĆ SZYBY 355,0mm ± 2,0 mm
WYSOKOŚC SZYBY 355,0mm ± 2,0 mm
GRUBOŚC SZYBY 7,0 - 9,0 mm

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.